Prima pagină > Expansiunea evreiască, Vremuri apocaliptice > Mitropolitul Serafim de Pireu – Precizări după interviul de la Mega TV

Mitropolitul Serafim de Pireu – Precizări după interviul de la Mega TV

Mitropolitul Serafim de Pireu

Mitropolitul Serafim de Pireu

Cu ocazia nedumeririlor exprimate de Congresul Evreiesc European cu privire la interviul meu de la postul de televiziune MEGA pe 20 decembrie, am să spun următoarele:

1. Lucrurile pe care le-am spus în timpul apariţiei mele televizate la emisiunea „Society Hour Mega” sunt strict opiniile mele personale, pe care le-am exprimat în mod repetat verbal şi în scris.

2. Eu respect şi iubesc poporul evreu la fel ca orice alte popoare din lumea întreagă conform învăţăturilor Fiului lui Dumnezeu întrupat şi adevăratul Mesia, Domnul nostru Iisus Hristos, Mântuitorul, care a fost anunţat de către toti profeţii şi S-a întrupat în poporul evreu.

3. Opozitia mea publică, vehementă, împotriva sionismului internaţional se refera la instituţia care este succesoarea „Sinedriului”, cel care a schimbat credinţa Patriarhilor, a Proorocilor şi a poporului evreu drepcredincios, în satanism, prin Talmud, scrierile rabinilor si Cabala; sionismul întotdeauna se străduieşte energic către un imperiu economic instituit în întreaga lume, cu sediul in ţara mare de dincolo de Atlantic pentru instaurarea unui guvern mondial si a religiei unice.

4. Eu consider că regimul nazist, condus de dictatorul Adolf Hitler, a fost unul criminal şi oribil, împotriva umanităţii şi iau atitudine cu toată cinstea faţă de Holocaustul evreilor şi faţă de orice genocid cu urmări grave, cum ar fi cel al grecilor pontici şi al poporului armean. În plus, naţiunea greacă deplânge mii de martiri din cauza atrocitatilor naziste.

sursa: toaca.md

Citiţi şi:

Mitropolitul Serafim de Pireu: “Evreii sunt de vină pentru situaţia actuală din Grecia şi din lume”

Episcopul Artemie de Kosovo a fost caterisit şi arestat datorită convingerilor sale antipapistaşe şi antiecumeniste

 

 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

